حضور غیاب آنلاین دانش آموزان

کنترل آنلاین و لجظه ای حضور و غیاب دانش آموز در مدارس، یکی از دغده های اصلی مدیران مدارس و همچنین اولیای دانش آموزان می باشد. مدیریت حضور و غیاب در مدرسه و کنترل ورود دانش آموزان به صورت دستی و کاغذی بسیار سخت، وقت گیر و پر هزینه است. به همین دلیل در سیستم های جدید آموزشی، اکثر مدیران موسسه های علمی و مدرسه ها به دنبال این هستند تا ثبت تردد دانش آموزان را سیستمی کنند.

این کار از طریق دستگاه های مناسب و در نتیجه مدیریت آن ها از طریق نرم افزارهای مربوطه انجام می شود. اگر این نرم افزارها به صورت آنلاین باشند، باعث می شود تا مدیریت و اولیای دانش آموز به صورت لحظه ای از حضور و یا غیبت فرزندان مطلع شوند. استفاده از سیستم حضور و غیاب دانش آموزان در مدرسه، به عنوان یکی از ابعاد هوشمند سازی در مدارس است و در سال های اخیر با استقبال خوبی روبه رو شده است. نرم افزار کنترل تردد آنلاین می تواند جایگزین حضور غیاب های کاغذی و قدیمی شود.

حضور و غیاب دانش آموز

نرم افزار کنترل تردد و حضور غیاب دانش آموز

سیستم حضور غیاب دانش آموز تیک باکس، علاوه بر داشتن سخت افزار برای ثبت ورود و خروج، دارای نرم افزار آنلاین مدیریتی است. این نرم افزار بسیار ساده است و دارای امکانات متعددی می باشد. در این نرم افزار می توانید شیفت ورود و خروج هم برای دانش آموزان و هم برای پرسنل تعریف کنید، ترددها و حضور یا غیبت آن ها را  مشاهده کنید. همچنین می توانید با شارژ پنل پیامکی خود، هم برای شماره والدین و هم برای شماره مدیریت پیامک حضور و غیبت را ارسال نمایید.

در این نرم افزار مدیر مجموعه می تواند علاوه بر کنترل و نظارت بر تردد دانش آموزان، تردد پرسنل خود را نیز مدیریت نمایید. همچنین در این اتوماسیون، امکان گزارش گیری از زمان ورود و خروج، تاخیر، تعجیل، ساعات کاری پرسنل و دانش آموزان در بازه های زمانی دلخواه توسط مدیر مجموعه وجود دارد.

در سامانه حضورو غیاب دانش آموزان، همه افراد می توانند برای ثبت حضور و غیاب و تردد خود از طریق کارت هوشمندی که در اختیار آن ها قرار می گیرد، روزانه ورود و خروج خود را از طریق دستگاه ثبت کنند. در نتیجه والدین می توانند حضور یا عدم حضور فرزندان خود و همچنین ساعت ورود و خروج آن ها را در مدرسه چک نمایند. همچنین مدیریت مدرسه می تواند اطلاعات جامعی از تردد دانش آموزان مدرسه کسب کند و ماهیانه یا در هر بازه دلخواه گزارش تهیه نماید. اولیا نیز می توانند علاوه بر پیامک، برای اطلاع از ساعات حضور و غیاب فرزند خود، وارد پنل حضور غیلاب دانش آموز  شوند و تردد او را مشاهده کنند و همچنین در صورت غیبت برای او مرخصی ثبت نمایند.

قابلیت های دستگاه های تیک باکس

دستگاه های حضور غیاب دانش آموز تیک باکس ، مبتنی بر فناوری ذخیره سازی اطلاعات و بر پایه سیستم ابری می باشند، درنتیجه شما را از زیرساخت های پیچیده سرور و شبکه داخلی بی نیاز می‌کنند. به همین دلیل می توانید در هر مکان و زمان و با هرسیستمی، اطلاعات ورود و خروج را به صورت آنلاین مشاهده نمایید. با این سیستم دیگر نیازی نیست تا همانند سیستم های آفلاین، در پایان ماه دستگاه را به کامپیوتر متصل نموده و اطلاعات را وارد سامانه دیگر کنید.

همچنین مهمترین ویژگی سیستم های حضور غیاب دانش آموز در مدرسه، سادگی و سهولت در استفاده می باشد. کار کردن با دستگاه ها و پنل تیک باکس بسیار ساده است و به نیروی متخصص برای راه اندازی و نصب نیاز ندارد.

حضور و غیاب تیک باکس