دستگاه حضور و غیاب

چرا باید دستگاه حضور و غیاب تیک باکس را تهیه نماییم

هر سازمان یا شرکت کوچک و بزرگ برای مدیریت و ساماندهی مجموعه، نیازمند حضور و غیاب کارکنان مجموعه می باشد. حضور و غیاب باعث ایجاد نظم در تردد و بهینه سازی کارکرد پرسنل می شود. درصورتی که از دستگاه حضور و غیاب در مجموعه استفاده نکنید، پرسنل می توانند عدم حضور یا دیرکرد و خروج زودهنگام خود را توجیه کنند.این کار باعث کاهش سوددهی و بی نظمی در محیط کار می شود. مسئله دیگر محاسبات حقوق و دستمزد می باشد. زمانی که ترددها در سیستم ثبت می شوند و میزان کارکرد، تاخیر، تجیل و اضافه کاری ها مشخص باشد، امکان پردازش و محاسبه دقیق میزان دستمزد در کمترین زمان فراهم می شود. این کار باعث ایجاد صرفه جویی در وقت، هزینه و همچنین منابع انسانی شده و سرعت کار را افزایش می دهد. همچنین باعث می شود تا از خطای محاسباتی دستی کاهش دهد.

مزیت دستگاه آکادمی باکس برای مدیریت کلاس ها در آموزشگاه ها و باشگاه ها

کنترل کلاس ها و تردد اعضا در بیشتر موسسه های آموزشی-تفریحی مانند آموزشگاه موسیقی، زبان،نقاشی و باشگاه های ورزشی به صورت دستی و با روش های سنتی انجام می شود. با تهیه دستگاه آکادمی باکس می توانید تمامی کلاس های خصوصی و گروهی مجموعه را به صورت نرم افزاری کنترل نمایید. این کار باعث ایجاد نظم و افزایش بهره وری در مجموعه می شود. دستگاه آکادمی باعث ایجاد نظم در برگزاری جلسات و مدیریت آسان مجموعه می شود.

شما میتوانید تمام اعضای قدیم و جدیدی که وارد مجموعه می شوند را ساماندهی کنید. اطلاعات آن ها را به صورت سیستمی ذخیره نمایید و سانس های مجموعه را به آن ها اختصاص دهید. این کار باعث می شود تا شما بتوانید تعداد کلاس های و همچنین جلسات باقی مانده اعضا را مدیریت نمایید.

فروشگاه تیک باکس

تیک باکس را در اینستاگرام دنبال کنید.