پشتیبانی رایگان تیک باکس


تیم پشتیبانی تیک باکس، همه روزه و در طول ساعات کاری، از طریق تماس تلفنی راهنمای شما در نصب دستگاه حضور و غیاب  و استفاده از پنل مدیریت می باشند. همچنین می توانید از طریق پیام رسان های واتساپ، ایتا و بله با پشتیبان ها در تماس باشید. راه دیگر ارتباط با تیک باکس از طریق پنل مدیریت، و با ارسال  پیام (تیکت) می باشد.

این مجموعه پاسخگوی مشکلات و شنونده پیشنهادات و انتقادات شما برای ارتقا و پیشرفت سامانه حضور و غیاب و کنترل تردد می باشد تا به متخصصین فنی انتقال دهند.

زیرساخت لازم


تمامی تولیدات شرکت در حیطه نرم افزاری و سخت افزاری به صورت دانش بنیان صورت می گیرد. دستگاه های حضور و غیاب تیک باکس کلود بیس می باشند، بنابراین نیازی به سرور، سخت افزارها، نرم افزارها، کابل کشی، نصب usb و زیر ساخت های گران قیمت و همچنین نیروی متخصص برای نصب و نگهداری ندارد.

این سیستم ها در بستر ابری (CLOUD) ارائه می شوند. تنها با اتصال دستگاه به برق و ایجاد ارتباط با اینترنت، می توانید از سرویس های موجود استفاده کنید.