عجیب ترین شغل های دنیا که باور نمی کنید واقعی باشند

وقتی صحبت از شغل و کسب و کار می شود، همه ما یاد مشاغلی می افتیم که در اطراف و در محیط اجتماعی دیده می شود. ولی باید بدانید که مشاغلی در جهان وجود دارند که حتی فکرشان را هم نمی کنید. جالب تر این که بعضی از این شغل های عجیب، درآمد بالایی نیز دارند. این شغلها در برخی از کشورها یا برخی نقاط دنیا وجود دارند ومردم در ازای انجام آنها حقوق دریافت میکنند.

جالب ترین شغل های دنیا را بشناسید

در زیر لیستی از مشاغل عجیب و شگفت انگیز که در دنیا و در برخی از کشورهای جهان وجود دارند را معرفی خواهیم کرد:

هل دهنده مسافران به داخل مترو و قطار

در کشور ژاپن تعداد زیادی از افراد برای رسیدن به محل کار از مترو استفاده می کنند. به دلیل این که تعداد مسافران زیاد است، این شغل عجیب ایجاد شده است تا مسافران را به داخل مترو هل دهند.

عجیب ترین شغل های دنیا

یابنده دوچرخه و جابه جا کننده دوچرخه

این دو شغل در کشور هلند وجود دارد و تعداد زیادی از افراد در این دو شغل مشغول به کار هستند. چرا که هلندی ها بسیار از دوچرخه استفاده می کنند و به همین دلیل تعداد زیادی از این دوچرخه ها در نقاط مختلف شهر رها می شوند. یابنده دوچرخه، دوچرخه های رها شده در شهر را جمع آوری می کنند و جابه جا کننده، دوچرخه سوارها را با قایق از کانال عبور می دهند.

تخت خواب گرم کن از عجیب ترین شغل های دنیا

یکی از مشاغل عجیبی که در دنیا وجود دارد، گرم کن تخت خواب در هتل ها می باشد. این افراد استخدام می شوند تا تخت خواب مهمان های هتل را قبل از رسیدن با خوابیدن روی آن ها گرم کنند.

ویژگی‌ ها و معیارهای انتخاب شغل خوب و مناسب

آدامس پاک کن

این شغل عجیب یعنی آدامس پاک کن، در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد. این افراد وظیفه دارند تا به کمک دستگاه های مخصوص، آدامس ها را از روی وسایل و خیابان ها پاک کنند.

روانشناس حیوانات خانگی

حیوانات به ویژه حیوانات خانگی نیز مانند انسان ها می‌توانند احساساتی را تجربه کنند و گاهی اوقات نشانه هایی از افسردگی و اضطراب را نشان می دهند. روانشناسان حیوانات خانگی برای تشخیص این احساسات و ارائه پیشنهادهایی برای بهبود حال آن ها استخدام می شوند.

جمع کننده کرم برای ماهیگیران

افرادی در دنیا وجود دارند که کرم ها را از زیر خاک جمع می کنند و به کارخانه ها تحویل می دهند. این کرم ها برای فروش به ماهیگیران بسته بندی و عرضه می شوند.

بو گیر عرق افراد یکی از شغل های عجیب در دنیا

یکی از عجیب ترین شغل های دنیا، بو کردن زیر بغل افراد برای تشخیص کیفیت محصولات تولید شده برای کنترل بو در بدن مانند دئودورانتها و عطرها و تعیین میزان ماندگاری آن هاست.

لمس کننده صورت

افرادی در دنیا در شرکت های آرایشی و بهداشتی مشغول به کار هستند و وظیفه آن ها  لمس کردن پوست صورت افراد می باشد. آن ها باید لطافت پوست آن ها را تشخیص دهند و در ساخت لوازم ارایشی و بهداشتی کمک می کنند.

تست کننده بستنی

یکی دیگر از جذاب ترین و عجیب ترین شغل ها، تست کننده بستنی در کارخانه های بستنی ساز می باشد. این افراد وظیفه دارند تا بستنی های تولید شده را تست کنند و از این راه درآمد کسب می کنند.

تست کننده بستنی

تماشاگر فیلم و سریال

در این شغل افراد فیلم و سریال ها را تماشا می کنند و و با توجه به ژانر آن ها دسته بندی و تگ میکنند و برای این کار پول می گیرند.

عذرخواهی کننده، عجیب ترین شغل در دنیا

شرکت هایی در ژاپن افرادی را استخدام میکنند تا به صورت حضوری از طرف شخصی دیگر عذرخواهی  کنند و جالب اینجاست که درآمد بالایی نیز دارند.

ارزیاب سرسره های آبی

در این شغل افرادی استخدام می شوند تا کیفیت و هیجان سرسره های آبی را در پارک های آبی و هتل ها آزمایش و تست کنند.

تفکیک کننده جنسیت جوجه ها

در این شغل عجیب، افراد باید هرروز جوجه های نر و ماده یعنی مرغ و خروس ها را از یکدیگر تشخیص دهند و جدا کنند.

تفکیک-کننده-جنسیت-جوجه-ها